luni, 30 ianuarie 2012

Primele probleme: raceala si diaree

Din informatiile noastre ,stiind ca sunt catelusi carora le place temperatura mai rece,am gresit ,lasand geamul putin deschis,crezand ca ii face bine putin aer,dar nu a fost asa:( a racit dupa cateva zile. Medicul ne-a dat un tratament usor,cu miere de albine si albastru de metil si niste vitamine pentru a-i creste imunitatea si sa treaca mai usor peste asta. Tratamentul l-a acceptat,mierea fiind dulce(iar ea adora tot ce este dulce).Medicamentele ,daca nu au un gust placut, nu o chinuim sa i le dam pe gat,ii le punem in branzica topita si le inghite fara nicio problema.De asemenea cat a fost racita,i-am luat o pompita care sa ii desfunde nasucul,acesta se usca si ii provoca probleme respiratorii.Acestea pot fi gasite la farmacie,sunt folosite si pentru bebelusi. Pe langa raceala,a facut si diaree,aceasta fiind destul de severa.I-am facut orez cu legume,si ceai de menta,care l-a baut cateva luni dupa acea.Am fost ingrijorati pentru starea ei,am invinovatit la inceput pe cei de la care am luat-o,dar s-a nimerit ca sa fie mai sensibila.Dupa parerea noastra care mai apoi a fost confirmata de un alt doctor,a a avut un microb in corp luat din cuib,de cand era micuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu