luni, 30 ianuarie 2012

Asa a inceput totul...


Va prezentam cea mai scumpa chowlina: Dominique! Am inceput cu dorinta extrema de a cumpara un catelus,si m-am indragostit de ursuletii polari(chow chow).Cautarea a fost lunga,ne-am informat indelung despre rasa,canise,si am descoperit-o pe ea! Prima reactie la vederea acestor poze, a fost una euforica,nu va pot explica in cuvinte:) Inca era micuta,avea doar 4 saptamani(s-a nascut in 14 ianuarie 2011) asa ca a trebuit sa mai asteptam o saptamana sa fie langa mama ei,timp in care ne-am gandit la locul unde o sa stea(locuim la apartament),i-am pregatit un loc dragut si primitor,cu pernute,cu jucarii,boluri,zgarda rosie,(care s-a dovedit a fi imensa pentru ea),covorase absorbante,si apoi a urmat partea grea...gasirea numelui. Am avut o lista intreaga dar am ramas la Dominique,chair daca lumea o confunda cu un mascul! O sa postam si poze cu locul preagatit ei.
Eee,si am ajuns la ziua mult dorita,o zi friguroasa de la sfarsitul lunii februarie,in care urma sa ne aducem ursulina acasa! Am fost foarte incantati,am luat-o in brate cu teama...era atat de mica si firava,putin speriata pentru ca schimbase mediul,luata de langa fratiorii ei.Prima ei reactie la mine in brate...a facut treaba mare:)))  dar cum sa te superi pe o asemenea dulceata?!! Am dus-o acasa, prezentat noul ei camin,si i-am pus mancarica(o sa mai revenim la capitolul mancarica,pentru ca s-a dovedit a fi foarte pretentioasa,ca de altfel orice chow chow veritabil)!
Dupa cum vedeti,i-a placut locusorul ei,dupa care a urmat un somn adanc de cateva ore!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu