luni, 30 ianuarie 2012

Perioada critica a "bebelusului"!

Ca orice mamica,mi-am luat rolul in serios,si pentru perioada urmatoare am avut nevoie de multa rabdare,pentru ca Dominique s-a comportat ca un "bebelus".Dupa ce ne-am si mirat ce cuminte este si ne-am pus linistiti la somn,a inceput drama,s-a trezit plangand. Am luat-o in brate,sa o legan,sa ii vorbesc(fiind recomandat sa ii vorbiti catelului in primele zile,obisnuindu-se cu locul,cu dumneavoastra..),dar nimic..tati s-a grabit si el sa o plimbe de colo colo, a fost foarte amuzant sa il vad in rolul de tatic:)) Cam asa era plimbata la 6 dimineata:
Se linistea dar nu pentru mult timp,era foarte galagioasa.Ne-a luat putin timp pentru a ne da seama ce vroia de fapt.Pe langa faptul ca erau primele zile in noul ei camin si avea nevoie sa se acomodeze,mai avea un motiv de plans...ei bine fetita noastra facea pipi pe covorasele absorbante dar nu si treaba mare.Plangea foarte tare si vroia sa plece in alta parte(bineinteles ca nu putea sa treaca,fiind prezent un mic obstacol la trecere in camera..un prag),mergeam cu ea pe hol si acolo pe un alt covoras isi facea treaba,asta daca nimerea,se invartea de vreo 20 de ori si mai nimerea pe langa,pe covor,asa ca mami era prezenta cu peria,apa cu otet,iar intr-un final am renuntat la covoare si am acoperit papucii cu un cearsaf.In perioada vaccinurilor,care la noi a inceput la 25.02.2011,si s-a termint la 5.04.2011+ inca 2 saptamani in care nu a putut iesi afara,am fost in carantina:)) Papucii cu care veneam de afara erau dezinfectati,si acoperiti pentru a nu lua contact cu vreun microb.Trebuie sa fiti foarte atenti cu ei in perioada aceasta(a pubertatii),sunt foarte sensibili,la fel ca un copil mic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu