miercuri, 1 februarie 2012

Probleme ale pielii


Inca de la inceput,trebuie sa luati aminte ca chow chow-ul este o rasa predispusa la probleme ale pielii,de aceea trebuie atent aleasa mancarica.Noi i-am dat la inceput dog chow(sub indrumarea crescatorului,care i le inmuiase in apa),ei bine am incercat sa facem asa cum ne-a spus dar nu a vrut sa manance.I-am schimbat hrana,dar nu i-a mers bine.A inceput sa se scarpine insistent in anumite zone,ba chiar mai mult,cat timp dormeam,si nu o puteam supraveghea incepuse sa isi smulga blanita.Bineinteles am mers la medic.I-a administrat o injectie(la care nu i-am vazut efectul),si am primit un sampon cu clorhexidina cu care am spalt-o cateva zile la rand.Samponul s-a dovedit a fi bun,si ca masura preventiva i-am dat si o hainita pea ea pentru a nu se mai musca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu