miercuri, 1 februarie 2012

Prima baita!

Prima baita am facut-o la 3 luni!Era ncesar pentru ca dupa cum v-am spus in alta postare a avut probleme de piele. Nu este recomandat sa le faceti baie prea des.Spre exemplu pentru ca ea este alba,o spalam odata la 2 luni,si nu are niciun miros neplacut! A fost destul de cumintica,nu s-a temut de apa,doar ca nu a avut rabdare sa lasam samponul sa actioneze timp de 3 minute asa ca i-am distrs atentia cu jucarii:) Este recomandat un sampon cu clorexhidina,insa noi am incercat o gama de sampoane speciale pentru chow,si anume HERY!Noi il recomandam cu caldura,i-a facut foarte bine atat pielii cat si blanitei lasand-o curata pentru mult timp si foarte stralucitoare. Exista o gama destul de larga: pentru puppy,catei negri,maro,albi,pentru stralucire,cat si balsamuri. Noi am ales cel pentru stralucire,desi este recomandat mai mult pentru cei care participa la concursuri!

Noi i-am mai comandat si un morcovel de jucarie pe care sa il rontaie si picaturi pentru ochi hery. Picaturile le-am luat deoarece a inceput sa ii curga ochisorii provocandu-i niste pete maronii;se pun pe un disc demachiant si se sterge in zona cu probleme,ajutand la disparitia acestora.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu